Există multe dezavantaje la cumpărăturile online. Iată zece.
1. Ambalajele și gazele au un impact negativ asupra mediului
Este bine pentru tine, dar poate fi dăunător pentru mediu. Achiziția dvs. este ambalată în mai multe straturi de ambalaje din carton și plastic și livrată la ușa dumneavoastră. Nu poți recicla ambalajele din carton dacă faci cumpărături online.
2. Probleme de livrare și întârzieri
Chiar și cei mai reputați comercianți cu amănuntul online și companii de transport maritim au zile proaste. Nu poți fi sigur că comanda ta va ajunge la timp fără să o ridici de la un magazin fizic. Mai des decât ați crede, articolele sunt pierdute, furate, deteriorate sau livrate la o adresă greșită.
3. Riscul de fraudă
Cumpărăturile online prezintă un risc mai mare de fraudă. Există multe escrocherii: furt de identitate, fraude cu carduri de credit, phishing și hacking, furt de identitate, precum și produse contrafăcute, site-uri web false și alte escrocherii.
4. Petrece prea mult timp online
Dacă jobul tău necesită să fii online toată ziua, este posibil să fii epuizat. Cumpărăturile online pot deveni un maraton de clic prin găuri și derulare, ceea ce ar putea duce să fii online pentru cea mai mare parte a zilei. Deși internetul este excelent pentru navigare, nu vei putea locui acolo.
5. Avem mai puțin contact cu comunitatea
Nici măcar nu trebuie să părăsiți casa dacă vă desfășurați toată afacerea online. Deși acest lucru poate fi grozav pentru o perioadă, s-ar putea să nu fie cea mai bună opțiune pentru tine în fiecare zi. Uneori, un monitor de computer nu poate concura cu conexiunile umane reale.
6. Nu știi ce primești
Dacă nu cunoașteți bine marca sau produsul, este un salt de credință să cumpărați online. . . Unul care nu merge întotdeauna în favoarea ta. Uneori dimensiunile nu sunt precise. O fotografie nu vă poate spune textura, materialul, potrivirea și croiala, calitatea, greutatea sau durabilitatea unui produs. Chiar și produsele grozave se pot simți incomode sau zgomotoase atunci când sunt ținute în mâini.
7. Este posibil să complicați returnările
În timp ce unii vânzători facilitează procesul, alții vă îngreunează returnarea marfurilor sau primirea unei rambursări. Costurile de transport nu sunt adesea rambursate.
Dacă faceți cumpărături personal, etichetarea, ambalarea și expedierea sunt toate ușoare. Nu va trebui să returnați articolele la fel de des dacă mărfurile dvs. sunt selectate manual.
8. Site-uri web neprietenoase, înșelătoare sau complicate
Unele site-uri web vă solicită să vă alăturați listelor lor de corespondență și fac dificilă dezabonarea. Adresa ta de e-mail poate fi vândută altor companii, așa că vei primi o mulțime de reclame. Site-urile uneori nu oferă descrieri exacte sau complete ale mărfurilor. Sau nu puteți afla cum să returnați sau să cumpărați un articol.
9. Fără asistență în vânzări
Online, ești pe cont propriu. Este păcat dacă sunteți confuz sau aveți întrebări. Este posibil să faci greșeli și să faci achiziții oarbe pe care le regreti mai târziu.
10. Nu există suport pentru comercianții locali
Toate magazinele locale s-ar închide dacă toată lumea ar începe să cumpere online. Va trebui să călătorim mai departe pentru a găsi un magazin când toate magazinele locale vor dispărea.
Comerțul electronic a avut un impact devastator asupra economiilor locale și a locurilor de muncă în multe locuri.