Pentru a obtine rezultate pozitive trebuie sa selectam cu atentie cuvintele cheie

sept. 15, 2022 Stiri

Pentru a obtine rezultate pozitive in ceea ce priveste pozitionarea unui site, trebuie sa selectam cu atentie cuvintele cheie. Acestea trebuie sa fie relevante pentru subiectul tratat si sa satisfaca necesitatile de cautare ale utilizatorilor.

Internetul a deschis calea unor noi si multiple posibilitati pentru lumea afacerilor. Cu toate acestea, pentru a fi remarcabil si pentru a atrage vizitatori interesati de produsele tale, este important sa gasesti cuvantele cheie potrivite pentru o strategie de pozitionare SEO. Acesta este unul din punctele vitale in orice strategie pe Internet. Cautarea cuvintelor cheie adecvate este esentiala pentru a obtine rezultate excelente.

Cand va ganditi sa optimizati site-ul dvs. pentru SEO, trebuie sa stiti care sunt cuvintele cheie corecte si relevante. Daca nu stiti cum sa gasiti aceste cuvinte cheie potrivite, vom impartasi cateva tactici utile.

Cuvintele cheie sunt cuvinte sau fraze care fac referire la informatia pe care o cauta oamenii in motorul lor de cautare preferat. In calitate de proprietar al site-ului, este esential sa stiti ce cuvinte cheie folosesc clientii dvs. pentru a putea optimiza site-ul prin cele mai bune practici SEO. Acest lucru va duce la aparitia site-ului dvs. mai sus in rezultatele organice si va aduce clientii mult mai aproape de optiunile dumneavoastra.

Cand vine vorba de SEO, trebuie sa intelegeti ca scopul este de a ajuta motoarele de cautare sa inteleaga ce oferiti ca si produs. Imbinand diverse tactici SEO, veti obtine o crestere a vizibilitatii site-ului dvs., ceea ce inseamna ca potentialii clienti pot gasi mai usor informatiile necesare despre produsele si serviciile pe care le oferiti.

Ce sunt cuvintele cheie si cum afecteaza acestea pozitia unei pagini web in rezultatele Google?

Cunoscuti si sub denumirea de cuvinte cheie, termenii sau frazele introduse in bara Google servesc scopului de a gasi informatii si raspunsuri la intrebarile la care cauta raspuns. Aceste cuvinte cheie sunt esentiale pentru gasirea exacta a informatiilor dorite de catre persoane.

Cuvintele cheie sunt esentiale atunci cand vine vorba de optimizarea unui site web. Acestea faciliteaza traficul care va ajunge pe site-ul dvs. si, prin urmare, poate contribui la cresterea veniturilor. Desigur, cantitatea de trafic nu este la fel de importanta ca si calitatea acestuia – daca vizitatorii nu fac ceea ce trebuie pe site-ul dvs., atunci experienta lor va fi neplacuta si vizitele inutile.

Înainte de a examina ce termeni sunt cei mai potriviti pentru afacerea dvs., să vedem cum le înțelege Google și cum le percep utilizatorii.

Cât de des oamenii utilizează cuvintele cheie?

Oamenii folosesc astazi motoare de cautare pentru a gasi intreaga lume la doar cateva click-uri distanta. Tot ce trebuie sa faci este sa introduci un cuvant sau o serie de cuvinte cheie in bara de cautare si vei primi rezultate relevante, care sa iti rezolve nevoile in mod eficient si rapid.

Pentru a lua decizii informate, este important sa intelegeti modul in care utilizatorii dvs. isi fac cautarile. Acestia pot influenta modelul sau tendintele de cautare, asa ca ia acest lucru in considerare.

La inceputul vietii unui produs sau serviciu, numit „x”, acesta nu devine foarte cunoscut. De obicei, aceasta se datoreaza faptului ca produsele si serviciile sunt asociate cu tema din care fac parte.

Atunci când utilizatorii caută informații, modul în care percep ceea ce caută este esențial. Ca urmare, trebuie să înțelegem cum vede utilizatorul site-ul nostru și să-l optimizam pentru a se potrivi acestor modele de căutare.

Cum interpretează Google cuvintele-cheie?

Atunci când un utilizator face o cerere de căutare, Google caută automat în baza lui de date complet indexată pentru a găsi adresele URL care includ aceeași temă (semantică). Apoi vedem lista de rezultate pentru această căutare, sortată în funcție de relevanța lor. Altfel spus, Google stabilește propriile criterii de relevanță atunci când decide ce adresă URL să afișeze.

Optimizarea unui continut pentru cuvantul cheie este esentiala, indiferent de gradul de complexitate sau importanta pe care Google le acorda acestor criterii. Trebuie sa ne asiguram ca intotdeauna ne concentram eforturile pe optimizare si adaptare inainte de a publica continutul online.

Adresa ta web este esentiala pentru a construi cunoastere si vizibilitate pe internet. Asigura-te ca url-ul tau este relevant pentru publicul tau tinta si usor de retinut.

Ușor de Folosit și Eficient

– Titlu

– Titlurile H1, H2 si H3

– Conținutul (de 0,5% până la 1% densitate)

Meta descrierile sunt importante pentru promovarea paginii dvs. web prin intermediul motoarelor de cautare. Acestea ofera o prezentare succinta a temei si continutului prezentat in pagina si pot ajuta la imbunatatirea clasamentului pentru anumite cuvinte cheie si expresii.

Utilizatorii si obiceiurile lor de cautare influenteaza termenii relevanti in motorul de cautare, dar Google decide care sunt cele mai bune rezultate pentru fiecare cautare si in ce ordine vor fi afisate.

Acum că ne-am documentat în legătură cu funcționarea cuvintelor cheie, s-a timpul să descoperim cele mai potrivite pentru afacerea noastră.

Pentru a gasi idei creative, vom folosi metode precum brainstormingul si doua instrumente puternice: SEMrush si planificatorul cuvintelor cheie Google AdWords. Acestea ne vor ajuta sa ne construim strategia afară de casa.

Daca dorim ca site-ul nostru sa fie in partea superioara a rezultatelor Google, trebuie sa identificam cuvantele cheie corecte. Acestea sunt cuvintele relevante care descriu afacerea si produsele/serviciile noastre si pe care le folosesc clientii atunci cand fac o cautare.

Pentru a obține succesul dorit, este esențial să selectați cuvintele cheie corecte (cunoscute în limba engleză și sub denumirea de ‘keywords’), atât pentru a atrage trafic, cât și pentru a vă asigura un număr suficient de potențiali clienți.

Realizarea unei cercetări preliminare de cuvinte cheie

1) În primul rând, trebuie să creați o listă bine organizată care să conțină fiecare produs, serviciu sau conținut al unui blog.

2) Apoi, trebuie să stabiliți tema principală pentru fiecare grup de produse, servicii sau conținut.

3) Pentru a face lista mai eficienta, rugati-i pe clientii, angajatii si chiar prietenii si familia sa va spuna cum ar apela la acele produse, servicii sau informatii.

Foarte important este să vă puneți în locul utilizatorilor când vă creați această listă, evitând termenii de căutare pe care numai voi îi veți folosi pentru a identifica informația dorită.

Cum sa obtineti cele mai bune rezultate folosind platforma SEMrush

Pentru a va cunoaste afacerea si nisa in care lucrati, SEMrush este unealta cea mai potrivita pentru acest scop. Inainte de a lua orice actiune, trebuie sa urmati cateva pasi:

Intelegeti afacerea dvs. Cu care sunt plusurile și minusurile, precum si nevoile de bază pe care produsele sau serviciile le satisfac clienților.

Identificati-va corespondentul. Inainte de a incepe sa creati continut, cercetati informatiile cheie despre publicul tinta, cum ar fi varsta, locatia si nevoile lor. Acest lucru va ajuta sa oferiti continut relevant si personalizat pentru o audienta careia ii este adresata campania dvs.

Ramai la curent cu concurenta. Urmareste-ti concurentii pentru a vedea ce cuvinte cheie functioneaza cel mai bine.

Atunci când începeți să folosiți SEMrush, veți observa o bară sus pentru a introduce cuvinte cheie, adrese URL și domenii și pentru a stabili baza de date în care doriți să vă poziționați. Introduceți cuvantul cheie principal pe care intenționați să-l folosiți ca bază pentru a obține alte cuvinte cheie direct conectate la el.

Când faceți clic pe „Caută”, SEMrush afișează o imagine de ansamblu a volumului de căutări, costului pe click (CPC) indexului de concurența și tendința ascendentă sau descendentă a termenilor de căutare în panoul principal al său.

Daca doresti sa optimizezi continutul tau in mod automat, cel mai important este sa acorzi atentie sectiunilor “potrivire expresie” si “cuvinte cheie asociate”.

Cuvinte cheie asociate: acestea sunt cuvintele apropiate de cuvantul cheie principal, care au aceleasi semnificatii și cuvinte care îl includ.

Cuvinte afiliate: această coloană conține cuvinte afiliate sau semantice legate de cuvântul cheie principal.

Daca doriti sa vedeti rezultatele in detaliu, faceti click pe butonul albastru „Vezi raportul complet”. Acolo veti putea vedea primele douazeci de rezultate organice pentru acel cuvant, adica pagini web pozitionate pe primele douazeci de postari Google din acea cautare.

După ce ați determinat cuvintele cheie dorite, puteți descărca lista în format Excel apăsând pe „Export”. Verificați volumul de căutare și relevanța cuvintelor cheie găsite pentru a vedea dacă acestea se potrivesc cu strategia dvs. de conținut.

Când ați terminat analiza, puteți alege orice cuvânt cheie din lista obținută și faceți clic pe acesta pentru a începe o nouă analiză detaliată, care se bazează pe cuvântul ales.

Cum sa folosesti Google AdWords

Acest ghid cuprinzator al Google AdWords pentru cuvinte cheie este ideal pentru cei care doresc sa-si optimizeze pozitionarea SEO si continutul site-ului lor. Veti invata cum sa folositi functii de baza si avansate pentru a intelege mai bine rezultatele, sa creati rapoarte personalizate si sa obtineti multe idei despre cum sa alegeti cele mai potrivite cuvinte cheie.

Cautarea cheie este un element esential pentru orice strategie de marketing online si poate fi extrem de benefic daca se foloseste corect. Acest lucru va permite sa va concentrati eforturile intr-o zona specifica si sa obtineti rezultate bune.

Daca vrem sa avem informatii exacte si sa folosim cuvintele cheie care ne sunt potrivite pentru afacerea noastra, trebuie sa muncim si sa cream o campanie publicitara in Google AdWords.

AdWords a fost conceput cu scopul de a oferi brandurilor oportunități mai bune pentru a investi în căutare și promovare. Cu aceasta, se poate crea:

  • Publicitate de tip Cautare
  • Advertisemente vizuale
  • Videoclipuri publicitare
  • Campanii de promovare a aplicațiilor universale

Pe lângă acest lucru, planificatorul de cuvinte cheie vă va oferi:

Puteti obtine vizibilitate pentru site-urile dvs. în rezultatele căutării prin intermediul unui sistem de plăți bazat pe oferte. Acest lucru înseamnă că veți fi plătiți fiecând când un utilizator caută un anumit termen și face clic pe anunțul dvs.

Puteti ajunge la clientii potentiali din zona dvs. (localizati geografic) sau aveti interese specifice.

De asemenea, veti avea acces la informatii referitoare la eficacitatea campaniilor (cati oameni au dat click) si puteti face schimbari pentru a obtine rezultate mai bune.

Puteti afla care sunt cele mai profitabile cuvinte cheie si, astfel, sa stiti pe ce continut web trebuie sa v-o concentrati pentru a obtine pozitionari bune pe Google.

Investigati ce cuvinte cheie folosesc competitorii.

Afliți baza de cunoștințe despre Planificatorul Cuvintelor Cheie.

Pe langa optiunile clasice, Planificatorul de cuvinte cheie AdWords oferă informații despre tendințele privind volumul de căutări.

Avand in vedere modificarile recente ale acestei platforme de publicitate online, multe restrictii au fost impuse in ceea ce priveste folosirea gratuita a planificatorului cuvintelor cheie, precum si facilitati pentru a ajunge la publicul potrivit.

Cu un design intuitiv și ușor de adaptat, putem accesa diverse funcționalități din meniul instrumentelor AdWords, în special secțiunea “Planificare”> “Planificatorul cuvintelor cheie”.

Cu Planificatorul de cuvinte cheie, vom putea găsi noi termeni relevanti pentru afacerea noastra, ceea ce ne va permite să lansăm campanii mai eficiente în AdWords (şi, prin urmare, să cream, de asemenea, mai mult conţinut).

Pentru a lua cele mai bune decizii pentru campaniile viitoare, folositi planificatorul de cuvinte cheie pentru a obtine informatii esentiale precum volumul cautarii, numarul estimat de clicuri si conversii. Acestea vor va ajuta sa determinati ce strategie are cel mai mare potential de succes.

Care sunt cuvintele cheie pe care le veți folosi?

Decideti ce licitatii si bugete sunt necesare.

Chiar dacă utilizarea acestui instrument AdWords este relativ simplă, crearea unei liste de cuvinte cheie puternice poate fi un proces dificil. Google oferă sfaturi despre ceea ce trebuie luat în considerare atunci când se construiește această listă, cum ar fi:

Pentru a vă ajuta clientii să găsească produsele pe care le căută, faceți o listă cu principalele categorii ale afacerii dvs. ca termeni de căutare (de exemplu „pantofi pentru femei”, „pantofi cu toc pentru femei” …). Faceți apoi lista mai detaliată adăugând anumite produse sau marci.

Pentru a viza publicul-tinta mai exact, trebuie sa creati liste de cuvinte cheie mai specifice. De exemplu, daca cautati sa segmentati piata pentru o anumita categorie de produse, cum ar fi „pantofi de dans pentru femei”, acest lucru va va ajuta sa atingeti un public mai mic. Daca sunteti interesat in obtinerea unei audiente mai extinse, trebuie sa faceti licitatii si cercetari intense pentru a fi competitiv in domeniu.

Utilizeaza acest instrument pentru a obține profit din campaniile tale de anunțuri AdWords. Grupează cuvintele cheie în grupe de 5-20 (așa cum recomanda Google) și creează anunțuri bazate pe categoriile de produse sau servicii pe care le oferi.

Acesta este un ghid de început destinat să vă ajute să vă folosiți de AdWords și Planificatorul de cuvinte cheie pentru a crește vizibilitatea afacerii dvs. pe Google.

Efectuarea unui studiu de cuvinte cheie este foarte importantă pentru a identifica cuvintele cheie și frazele cheie pe care le poate căuta publicul său țintă și, astfel, garanta atingerea obiectivelor de marketing.

Cand efectuati o cautare, motoarele de cautare folosesc algoritmi sofisticati pentru a determina cele mai bune si relevante rezultate. De aceea, este foarte important sa alegeti cu atentie cuvintele cheie, astfel incat acestia sa va potriveasca site-ul in rezultate si sa se afiseze corespunzator.

Pe langa prezenta pe prima pagina a rezultatelor unui motor de cautare, pozitia pe aceasta pagina este la fel de importanta. Desenul de mai jos arata cum influenteaza diferentele de pozitie traficul: o pozitie mai buna in rezultatele cautarilor poate aduce un flux ridicat de vizitatori.

Acest grafic ne arata ca majoritatea traficului vine de pe prima pagina de rezultate ale cautarilor. Cele trei prime pozitii sunt cele mai importante si primesc peste 60% din totalul traficului. De asemenea, exista o diferenta imensa intre pozitia 10 (primul rezultat al paginii urmatoare) si pozitia 1 (primul rezultat al primei pagini), care duce la o scadere de mai mult de 100% a traficului pentru un anumit termen de cautare.

In esenta, cu cat va apropiati mai mult de Google in ceea ce priveste termenii relevanti, cu atat veti primi mai mult trafic si posibile vanzari. In functie de termenii de cautare si volumul lunar, luati in considerare o cautare pe termen lung; diferenta de cateva pozitii poate provoca pierderi substantiale.

Descoperiti cat de bune sunt cuvintele cheie si cum le putem clasifica!

Cuvintele cheie pot fi clasificate in trei grupe principale, in functie de nevoile si preferintele utilizatorului. Acest tip de clasificare ne ajuta sa definim ce strategii sunt cele mai potrivite pentru a face promovarea unor produse sau servicii, intotdeauna tinand cont de momentul istoric al companiei/marcii respective. Volumul cautarilor variaza in fuctie de cas si acest lucru trebuie luat in considerare atunci cand se planifica o strategie.

1. Căutări Generice

La inceputul procesului de cautare, omul foloseste cuvinte cheie generice sau foarte generale. Acestea sunt folosite pentru a descoperi informatii despre produse sau servicii, fara a detalia caracteristicile specifice dupa care se cauta.

Cu cat colectam mai multe date, cu atat am putea face mai multe descoperiri despre ceea ce aveti nevoie si care sunt cele mai bune surse pentru acestea. Procesul de aprovizionare poate fi imbunatatit cu informatiile pe care le obtinem din datele colectate.

Utilizarea acestor cuvinte cheie initiale vă va ajuta să obțineți informații pentru a lua cea mai bună decizie de cumpărare. Iar aceste informații special selectate vor facilita documentarea și însușirea de knowledge pentru dumneavoastră.

Exemplu:

Calatorii de restaurant italieni, laptop-uri performante, haine trendy pentru copii, tigai moderne, bauturi racoritoare deloc calorice, oferte de asigurare auto si multe altele.

Folosirea cuvintelor cheie generice aduce o serie de avantaje:

Uneori, chiar și o cantitate relativ mică de conținut poate genera trafic masiv pentru site-ul tău. În medie, aproximativ 20% din totalul traficului pe site poate fi atras prin folosirea acestor tehnici.

Inconvenientele cuvintelor cheie generice:

Cuvintele cheie generale sunt adesea atractive, dar traficul pe care-l ofera nu se traduce in conversii de succes. Din acest motiv, ratele de conversie obtinute din aceste cuvinte cheie sunt mult mai mici si mai putin valoroase decat cele generat de alte cuvinte cheie.

Aceste cuvinte cheie sau expresii de cautare nu sunt, in general, prezentate in rezultatele unui raport web.

Este adesea dificil sa faci fata altor site-uri web in rezultatele cautarii, deoarece sunt folosite extensiv de catre concurenta. Prin urmare, este necesar sa va adresati resursele si abilitatile pentru a va inscrie pe lista intai a cautarilor si a iesi in evidenta fata de rivalii dvs.

2. Cuvinte cheie adecvate cazului

Odată ce utilizatorul are o idee mai bună despre ceea ce caută în mod specific, acesta introduc cuvintele cheie într-o fază mai avansată de căutare. Cauțiunea este luată pe baza informațiilor furnizate de căutarea generala efectuata anterior sau prin alte mijloace.

Acum, utilizatorul ajustează descrierile și caracteristicile produsului/serviciului astfel încât să fie suficient de precise, dar să includă și cuvinte-cheie asociate categorii, tipuri și familii de produse sau servicii.

Cautarile pot face utilizatorii sa ia in considerare marci, produse, calitati si preturi pe care anterior nu le-au evaluat. Acest proces de selectie si discriminare poate fi unul indelungat si solicitant, insa este investitia cea mai importanta pe care trebuie sa o faci.

Exemplu:

Cauti produse ieftine? Avem tot ceea ce ai nevoie, de la restaurante italiene la laptop-uri de 15 inch, imbracaminte copii, tigai anti-aderente, bauturi racoritoare facute in casa si asigurari auto pentru furgonete.

Unul dintre avantajele folosirii cuvintelor cheie semi-generice este faptul că acestea pot ajuta la creșterea traficului, deoarece sunt mai specifice decât cuvintele cheie generale și pot oferi informații mai relevante pentru publicul int targetat. De asemenea, sunt adesea mai convenabile din punct de vedere financiar decât cuvintele cheie generale în campaniile publicitare.

Numarul de cautari pe baza acestor cuvinte poate fi diferit intre 20% si 40% in functie de termenii folositi.

Ele au un potențial mai mare de conversie decât cuvintele cheie generice.

În această categorie de cuvinte cheie, concurenţa este de obicei mai slabă decât în cazul celor generale.

Traficul primit prin intermediul acestor cautari are un grad mai inalt de conversie decat cele anterioare. Acesta poate fi benefic si duce la obtinerea unor rezultate superioare.

Inconvenientele cuvintelor cheie semi-generice:

Cand folositi cuvintele compuse, este bine sa experimentati cu diferite combinatii si sinonime pentru a obtine cea mai buna opțiune.

In multe situatii, aceste cuvinte cheie se pot transforma in concurenta acerba.

3. Cuvinte cheie cu volum mare de căutare

Acum, utilizatorul stie exact ce vrea si este aproape gata sa ceara un produs sau serviciu, fie prin transfer de bani, descarcare, comanda sau prin telefon. Decizia de achizitie este ca si facuta.

Cand cineva foloseste un anumit cuvant cheie pe motorul de cautare, el/ea isi asteapta sa gaseasca produse si servicii similare inclusiv comparatii de pret. De aceea trasformam variate variante ale aceluiasi cuvant cheie in diverse fraze si propozitii pentru a oferi utilizatorului rezultate exacte.

Aceste cuvinte de cautare vor fi fundamentale pentru a determina performanta si rezultatele experientei utilizatorilor.

Exemplu:

Lumea ofera atat de multe optiuni cand vine vorba de produse si servicii. In Bucuresti, poti gasi un restaurant ieftin romanesc, laptop-uri HP Envy 15 inch, imbracaminte pentru copii in varsta de 6 ani, tigai antiaderente Tefal din vitroceramica, bauturi racoritoare cola fara zahar si multe altele.

Beneficiile cuvintelor cheie cu coadă lungă:

Numarul de cautari cu acest tip de cuvinte cheie poate varia semnificativ, variind intre 40% si 60%. Acest lucru inseamna ca exista o multime de termeni despre care sa te asiguri ca sunt optimizati corect pentru SEO.

Prin folosirea acestor cuvinte-cheie speciale, vei obtine rate de conversie mai mari.

Aceste domenii sunt mai puțin competite comparativ cu cele anterioare.

De multe ori, poți să câștigi în fața competiției prin modalități mai puțin directe, folosind nise care altfel ar trece neobservate de competitorii tăi.

Inconvenientele cuvintelor cheie cu coada lunga:

Daca vedem ca numarul vizitelor obtinute cu ajutorul acelor cuvinte cheie este foarte scazut, e nevoie sa optimizam cat mai mult paginiile de destinatie pentru a creste ratele de conversie.

Datorită diferențelor stilului fiecărui utilizator de a-și exprima ideile, este dificil să identifici nevoile lor separate pentru generarea conținutului.

Google’s Guidelines prevede ca cuvintele cheie sa fie incluse in publicatiile tale. Dar, din cauza volumului mare de cuvinte cheie pe care le folosesti, poate fi destul de dificil sa te asiguri ca toate sunt integrate corect si adecvat.

Alte consideratii importante referitoare la cuvintele cheie

Atunci când vorbim despre cuvintele cheie și termenii de căutare, este important să luăm în considerare nu numai densitatea lor, ci și alte aspecte precum compozitia și tipologia lor:

Un simplu cuvant poate nu fi suficient pentru a descrie conceptul de cautare pe care il doriti. In exemplul anterior, multi termeni de cautare pot fi clasificati ca generici si necesita folosirea unor cuvinte cheie compuse din doua sau mai multe cuvinte pentru a se face referire la produse si servicii specifice.

Atunci când un utilizator caută și apoi salvează pagina cu rezultatele sale preferate folosind marcajele browserului, acest lucru se numește trafic direct. Acest tip de vizite are o valoare mai mare în SEO decât cele provenite de la ecologia browserului sau din referințe și mențiuni.

Din cele mai recente statistici ale cuvintelor cheie se observa ca majoritatea oamenilor acceseaza aceeasi pagina online de mai multe ori, inainte de a-si face comanda. Acest lucru se datoreaza faptului ca utilizatorii au nevoie sa vada detaliile produsului si specificatiile de care au nevoie, inainte de a face cumparaturile.

Produsele scumpe au nevoie de mai multe cercetari si argumente pentru a-i convinge pe cumparatori sa faca aceasta investitie. Utilizatorii trebuie sa se documenteze in detaliu pentru a vedea daca produsul se potriveste nevoilor lor si daca are avantajele necesare pentru a compensa costurile mari.

Instrumentele de urmărire şi analiză atribuie implicit originea unei vizite pentru sesiunea de navigare anterioară. Acest lucru se bazează pe perioada de timp stabilita prin modulul cookie de sesiune, fiind folosit pentru a numara vizitatorii.

Rezumat

Gasirea cuvintelor-cheie de care trebuie sa va concentrati pentru a obtine mai mult vizitatori pe site-ul dvs. poate fi un proces complicat si prelungit. Este important sa retineti ca optimizarea pentru motoarele de cautare online si o strategie bazata pe cuvinte cheie sunt procese care evolueaza permanent. Va trebui sa investiti timp si rabdare in a cauta cuvintele cheie corecte, precum si in modificarile pe care le faceti pentru a le optimiza, iar dupa aceea mai e nevoie de cativa pasi si de anumite schimbari pentru ca Google sa le identifice. Tineti cont ca cel mai important lucru in acest context este monitorizarea schimbarilor SEO, algoritmilor aferenti motoarelor de cautare si termenii folositi de utilizatorii dvs., asadar asigurati-va ca

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *